Sucker for love

Jag fick helt plötsligt sjuklig huvudvärk. Det känns som att jag ska sprängas typ. Men vad gör det egentligen när man får träffa dragons ikväll? Mys träning med helt rätt tema.

Ska röra mig in mot stan om ca 2 timmar, fixa glitter och möta MillXor. Vi ska kirra fin fin present till Limpan, inte för att hon fyller år eller så, bara för att hon är bäst. Men innan det ska det packas och ordnas inför helgen. Åker till Uppsala på förmiddagen imorgon och efter tävlingen är det hem till Reb för sleepover = att jag måste packa färdigt IDAG. Stressad, någon?


Kommentarer
Postat av: Limpan

Nu blev man ju nyfiken!!! Fast hörde att ni skulle fixa de än annan dag men liksom iiihihih :)

Btw är de SM tyyyyyp NU! (eller snart)

2010-05-14 @ 15:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0