Bra uppladdning, javisst

Så, dagen har spenderats i en soffa i en jävligt fet villa här i Saltsjöbaden hos mina barnvaktsbarn kollandes på Harry Potter. Dom mådde tydligen inte helt bra idag, såg dock inget större fel på dom, men ack vad skönt det var och härligt med lite extra klirr i kassan. Känner att det var helt rätt uppladdning inför kvällen och såklart inför helgen. Nu ska jag äta en viktväktar låda beståendes av lax och pasta. Jummie.

Förresten, har jag sagt att det är jag som tipsat TG om higher? Ca 1.48. Coolt va? Även om det här laget inte var så jätte bra på Worlds så betyder det mycket för mig! Och när jag ändå pratar om Top Gun så vet jag att dom kommer ha ett Small Senior all girl lag nästa år, 87 av 100 som tryoutade dubbelskruvade. Hur mycket ser man inte framemot att se dom nästa år? Typ äckligt mycket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0